Познавательных и приятных семейных прогулок!!!
Мерапрыемствы па патрыятычнаму выхаванню дзяцей ДУА “ Сваткаўская сярэдняя школа імя Максіма Танка”
Патрыятычнае выхаванне дзяцей - гэта аснова фарміравання будучага грамадзяніна. Ужо ў дашкольным узросце дзіця павінна ведаць, у якой краіне ён жыве, чым яна адрозніваецца ад іншых краін. Трэба як мага больш распавядаць дзецям пра мясціну,у якой яны жывуць; выхоўваць пачуццё гонару за сваю малую Радзіму. Прывучаць дзяцей беражліва ставіцца да таго, што створана бабулямі, дзядулямі, мамамі і татамі. Падтрымліваць чысціню і парадак у грамадскіх месцах, удзельнічаць у стварэнні прыгажосці і парадку ў сваім двары,на вуліцы, у парках, у дзіцячым садзе. Існуюць разнастайныя формы выхавання ў дзяцей патрыятычных пачуццяў. Гэта гутаркі аб Радзіме, аб родным аграгарадку, аб прыродзе роднага краю, чытанне дзіцячых кніг на патрыятычныя тэмы і дзіцячы фальклор рэгіёну у якім мы жывем. Праз вывучэнне гісторыі і традыцый продкаў, у дзяцей выхоўваецца гонар і павага да роднай зямлі. Важная роля тут належыць казкам, якія перадаюцца ад пакалення да пакалення і вучаць дабру, дружбе, узаемадапамогі і працавітасці. Самабытны народны фальклор-выдатны матэрыял, які фарміруе любоў да Радзімы і патрыятычнага развіцця дзяцей.
Дзецям уласцівыя няўстойлівасць увагі, стамляльнасць і кароткачасовасць інтарэсаў. І таму для раскрыцця той ці іншай тэмы лепш за ўсё выкарыстоўваць працэс гульні. Напрыклад, дзецям вельмі цікава будзе гуляць у "падарожжы", падчас якіх яны змогуць даведацца нешта новае аб малой ці вялікай радзіме, іншых краінах. Адно з праяўленняў патрыятызму – любоў да прыроды. Яна вызначаецца беражлівым стаўленнем да яе, выяўляецца ў элементарным клопаце пра жывёл, у даступным працы па вырошчванні раслін. Вялікае значэнне маюць прагулкі ў лес, на рэчку, у поле. Яны даюць магчымасць пазнаёміць дзяцей з некаторымі правіламі беражлівых адносін да прыроды. Пры азнаямленні з прыродай роднай краіны акцэнт робіцца на яе прыгажосць і разнастайнасць, на яе асаблівасці. Яркія ўражанні аб роднай прыродзе, пра гісторыю роднага краю, атрыманыя ў дзяцінстве, нярэдка застаюцца ў памяці чалавека на ўсё жыццё і фармуюць у дзіцяці такія рысы характару, якія дапамогуць яму стаць патрыётам і грамадзянінам сваёй краіны.
23 лютага – Дзень Абаронцаў Айчыны і ўзброеных сіл Республікі Беларусь.
Задачы:
Замацаваць веды дзяцей аб арміі, пашырыць слоўнік найменнямі радоў войск.
Віншаванне хлопчыкаў;
Чытанне вершаў;
Спяванне песен;
Віншавальныя паштоўкі.
Правялі фізкультурнае свята “ Аты-Баты, ідуць солдаты”
Дзень Канстытуцыі Республікі Беларусь-15 сакавіка-
Заняткі на тэму: “ Мае правы”
Задачы:
Замацаваць уяўленні дзяцей аб іх асноўных правах: на жыцце, на ахову здароўя, на адукацыю, аб роўнасці правоў дзяцей розных рас; выхоўваць добразычлівыя адносіны, павагу адзін да аднаго.
9 мая- Дзень Перамогі
Задачы:
Замацаваць уяўленні дзяцей пра патрыятызм беларускага народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны; расказ аб удзельніках вайны, якія ваявалі за свабоду і незалежнасць нашай Радзімы.
Заняткі на тэму: “ Дзень Перамогі”-Экскурсія у школьны музей; цікавая бяседа з бібліятэкарам Шадыра Жанай Міхайлаўнай.
27 мая свята” Бывай садок”
Ускладанне кветак да помніка салдатам – вызваліцелям . Дзеці і бацькі ушанавалі памяць загінуўшых воінаў ў гады Вялікай Айчыннай вайны.
3ліпеня- Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
Наша краіна адзначае Дзень Незалежнасці , у гэты дзень у 1944 годзе горад Мінск был вызвален ад фашістскіх захопнікаў.Гэта самае галовнае свята Республікі Беларусь.
Задачы:
Развіваць паважлівыя адносіны да дзяржаўных сімвалаў Республікі Беларусь; фарміраваць уяўленні пра дзяржаўныя святы, выхойваць любоў да сваей Радзімы.